Online Marketing Advies

Het online marketing landschap is erg divers en kan verwarrend zijn. Dit geldt zeker voor – vaak kleinere –  ondernemingen die het druk genoeg met de day-to-day business. Bij deze ondernemingen is de tijd en capaciteit er niet om verdiepingslagen te maken in online marketing. Er is wel een website, maar hier wordt eigenlijk weinig mee gedaan waardoor de echt grote stappen niet worden gemaakt. Kersvers Marketing gaat op zoek naar de quick wins voor jouw onderneming en komt met een gedegen online marketing advies.

Ben jij op de hoogte wat de bezoekers van je website daadwerkelijk op je website doen? Op welke pagina’s van de ‘customer journey’ ze afhaken? Worden al je conversiepunten wel goed doorgemeten in Google Analytics of Google AdWords? Ik hoop dat je als online ondernemer stil staat bij deze vragen, maar de praktijk leert dat dit vaak niet het geval is. Veel ondernemers hebben de tijd niet om zich te verdiepen in dit soort vraagstukken. In dergelijke gevallen ben je bij Kersvers Marketing aan het goede adres. Onze expertise ligt bij Online Advertising, maar ook op andere vlakken hebben wij inmiddels de nodige ervaring op gedaan. Dat maakt Kersvers een goede sparringpartner voor vragen die betrekking hebben op jouw website, Google Analytics of Search Engine Optimization (SEO).

Speciaal voor ondernemingen die te weinig tijd en kennis hebben om zich echt te verdiepen in het online landschap en hun website maximaal te laten renderen bieden wij een Quickscan aan. Bij deze Quickscan bekijken en beoordelen we meerdere aspecten van jouw website en leveren uiteindelijk een advies met praktische tips: de quick wins die jij kan boeken. Tijdens de scan kijken we onder andere naar de volgende punten:

Website

  • Zijn er quick wins te behalen op het gebied van SEO?
  • Is de website gekoppeld aan een Google Search Console account?
  • Is de customer journey logisch voor de klant?
  • Zijn er geschikte landingspagina’s voor de online campagnes?
  • Zijn er genoeg conversiepunten op de website?

Google Analytics

  • Is Google Analytics op de juiste manier geïmplementeerd?
  • Komt alle data op de juiste manier binnen?
  • Worden alle conversiedoelen gemeten?
  • Is er sprake van (enhanced) e-commerce tracking?

AdWords / Bing

  • Is het AdWords account gekoppeld aan Google Analytics?
  • Worden alle conversiedoelen gemeten?
  • Is er sprake van een duidelijke en efficiënte campagnestructuur?
  • Worden alle relevante zoektermen meegenomen?
  • Worden alle mogelijke advertentie extensies benut?

Een Quickscan kost ons – afhankelijk van de website – tussen de 1 en 3 uur (inclusief documentatie). Wij raden aan om voorafgaand aan een advertising traject een Quickscan te laten uitvoeren om de campagnes optimaal te laten renderen. De Quickscan is kosteloos wanneer deze voorafgaand aan een advertising traject van minimaal 5 uur wordt afgenomen.

Uiteraard kun je ook altijd contact met ons opnemen om ad hoc vraagstukken beantwoord te zien worden.

Tarieven

Basis

55/uur

Standaard

Kerspakket

50/uur

Vanaf 3 maanden

  • Kortlopende projecten
Doe mij die maar!

Kers op de taart

45/uur

Vanaf 6 maanden

  • Middellange termijn
Doe mij die maar!

Neem contact op